מרכזיות טלפון
למי מיועדות מרכזיות טלפוניות?
צומת תקשורתי וניהולי חשוב בחברות, מפעלים וארגונים הינו:
הטמעת מערכות ממוחשבות (מרכזיות) המאגדות קווי טלפון (אנלוגיים, IP ודיגיטליים( ומנתבות אותן לשלוחות טלפון ספציפיות.
הפונקציות העיקריות המוצעות במרכזיות הינן: שיחת חוץ, שיחות פנים, שיחת ועידה, חיוג מקוצר, שליטה על פתיחת דלתות, חטיפת שיחה ושירות עקוב אחרי.
איך בוחרים מרכזיה טלפונית?
ההיצע הגדול הקיים בתחום מחייב התאמה מדויקת בבחירת המערכת הנכונה עבור בית העסק.
הצוות המקצועי של 'כיפת ברזל מיגון ותקשורת' מעניק ללקוחות החברה ייעוץ אישי במקום העבודה.
לאחר בירור הצרכים והבנת המבנה הארגוני ממליצים המומחים שלנו על האופציה האידיאלית מתוך
קווי החוץ (אנלוגיים, דיגיטליים PRI, SIP IP או קווי חוץ סלולאריים) בשילוב המרכזייה והמכשור המתאימים ביותר.
מבחר מרכזיות חדשניות:
- מרכזיות אנלוגיות
מערכות מודולריות המפעילות טלפוניים רגילים וחכמים ועוד מגוון תכונות עסקיות (נתב שיחות, תא קולי ובקרת כניסה).
מפרט: 2-8 קווי חוץ + 8-24 שלוחות פנים.
- מרכזיות דיגיטליות
מפרט: ריבוי קווי חוץ PRI - 6 ומעלה + 16 עד עשרות ומאות שלוחות פנים לפי הצורך.
מערכות מודולריות המפעילות טלפוניים חכמים, טלפונים רגילים ומערכת היברידית:
שילוב אנלוגי, דיגיטלי ו IP המאפשר ליהנות מכל יתרונות ה IP המתקדמים ביותר (כמפורט בסעיף 3) ללא צורך בשדרוג המכשור האנלוגי הקיים.
- מרכזיות IP
מערכות המוטמעות ברשת המחשבים של הארגון ומופעלות באמצעות טכנולוגית VOIP
וטכנולוגיה דיגיטלית .PRI
יתרונות המשתמש:
- רישום שיחות
- מערכות CALL CENTER
- מערכת אינטראקטיבית של דואר קולי
- התקשרות טלפונית אינטרנטית בינלאומית - בעלות שיחה מקומית
מכשור מתקדם לבחירתך
- מכשירי טלפון משרדיים - הינם מכשירים אנלוגיים, קווים ואלחוטיים.
- מכשירי טלפון חכמים - מכשירים ייעודיים בעלי תכונות מיוחדות.
- מכשירי טלפון SIP IP - מכשירים המיועדים למרכזיות IP.
- מכשירי טלפון לחדרי ישיבות – מכשירים ייעודיים לשיחות ועידה בחדרי ישיבות.
- חיבורי פקס, מודם ומחשב.
פתרונות הזהב של חברת כיפת ברזל - התממשקות לפונקציות חיצוניות
- מערכת בקרת כניסה - שליטה על אינטרקום ופתיחת דלתות
- מערכת ניתוב שיחות - פתיח מוקלט וניתוב שיחה לשלוחות באמצעות הקשה ישירה או מקוצרת
- מערכת דואר קולי - השארת הודעות קוליות לנציגים בארגון באמצעות שלוחות, כתובת אימייל, SMS או קבלת הודעות קוליות ופקסים למחשב האישי
- מערכת הקלטת שיחות טלפון ושיחות ועידה מקומיות
- מערכת רישום שיחות - מעקב ובקרה על מפרט השימוש ועלויות הטלפוניה בארגון
- מערכת מוסיקה בהמתנה - הטמעת מסרים שיווקיים אודות ייחודו של הארגון
- מערכת כריזה - כריזה המתבצעת באמצעות שלוחות הטלפון ומיועדת למבנים גדולים ולמפעלים